Retur

Ne dorim sa fiti pe deplin multumiti atunci cand cumparati produse de la DERMOLOGIC, daca insa va razganditi le puteti returna, iar noi va vom inapoia contravaloarea produselor comandate (cf. Ordonanta Guvernului nr. 34/2014), sau, dupa caz, si la cererea expresa a dumneavoastra, le putem inlocui cu alte produse din magazin, cu acelasi pret, in limitele stocului disponibil.

Orice retur care nu respecta prevederile enuntate in prezentul document va fi refuzat, intrucat consideram ca acestea reprezinta niste practici de buna credinta, in conformitate cu legile de pe teritoriul Romaniei, al caror scop este de a solutiona intr-un mod onest situatii neplacute ce pot surveni independent de intentiile partilor.

 

Conform Termenilor si Conditiilor:

4.2 Retragere din Contract

Potrivit OUG nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice de la ziua in care Cumparatorul, sau o parte terta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a Comenzii, Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze o Comanda, fara invocarea unui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare a coletului retur.

Decizia de retragere din Contract se anunta in scris in termenul de 14 zilesi conform specificatiilor susmentionate, la adresa de email contact@dermologic.ro.

In cazul in care Cumparatorul solicita Retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze alaturi de Produsele in cauza si eventualele bonusuri care au insotit Comanda.

Dupa anuntarea deciziei de Retragere din Contract, in termenul de 14 zile, Cumparatorul poate returnacoletul folosind:

metoda standard de transport indicata pe Site de Vanzator. In cazul acesta, returul este gratuit. Contactati-ne pe email contact@dermologic.ropentru a stabili detaliile;

sau o metoda agreata de Cumparator, acesta din urma avand insa responsabilitatea de a asigura plata serviciului de transport ales, integritatea produselor* pe timpul trimiterii coletului retur, incadrarea in cele 14 zile calendaristice. (*Un colet vizibil deteriorat in urma unor conditii perecare de transport nu va putea fi acceptat si procesat pentru restituirea banilor.)

Vanzatorul va rambursasuma in 14 zile lucratoare de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei de retragere din contract, insa nu mai devreme de receptionarea Comenzii la care face referire solicitarea de retragere din contract.

Suma poate fi returnata dupa cum urmeaza:

Pentru Comenzile achitate online cu cardul: prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;

Pentru Comenzile achitate Ramburs: suma va fi restituita prin virament bancar.
Atunci cand efectuati o comanda si platiti prin optiunea Ramburs (plata in numerar la livrare), asigurati-va ca ne furnizati contul IBAN pentru a face posibila returnarea banilor.

Situatii:

In cazul refuzului de receptie a coletului sau imposibilitatii livrarii, atunci cand contravaloarea comenzii a fost achitata integral si in avans, prin plata cu cardul, Vanzatorul restituie intreaga sumaachitata de Cumparator, insa nu mai devreme de receptionarea pachetului.

In cazul refuzului de receptie sau imposibilitatii livrarii unui colet a carui contravaloare ar fi urmat a fi achitata in numerar la livrare, nicio sumade bani nu trebuie restituita.

In cazul returului complet al produselor (Potrivit OUG nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice), Vanzatorul restituie intreaga sumaachitata de Cumparator, insa nu mai devreme de receptionarea pachetului.

In cazul unei returnari partiale, este restituita doar contravaloarea produselor returnate, asa cum reiese din factura, iar costul transportului efectuat nu va fi returnat, reprezentand costul transportului celorlalte produse receptionate si acceptate de Cumparator.

4.3 Exceptari de la dreptul de retragere

Din rationamente de protectie a sanatatii sau motive de igiena si in conformitate cu art. 16 din OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta, dreptul de retragere nu poate fi exercitat pentru:

„produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator.”

 

Mentiuni:

Contactati-ne pe email: contact@dermologic.ro!

  • Nu se iau in considerare cererile de retur realizate telefonic, pe sisteme messenger sau pe retele de socializare.
  • Nu sunt acceptate retururile neanuntate in prealabil in scris, nu sunt acceptate retururile cu plata ramburs sau cele care depasesc termenul de 14 zile (va rugam sa aveti in vedere faptul ca termenul de 14 zile trebuie sa includa atat notificarea, cat si timpul necesar livrarii catre noi a produsului/produselor pentru retur).
  • Termenul se prelungeste in mod corespunzator in functie de specificul lucrator/nelucrator al zilelor aferente solutionarii retragerii din contract cf. OUG nr. 34/2014.
  • In eventualitatea in care, dintr-o eroare, in comanda a fost livrat un alt produs decat cel solicitat de dumneavoastra, cheltuielile de retur sunt suportate de Vanzator, urmand ca apoi sa fie livrate gratuit, in cel mai scurt timp posibil, si in limita stocului disponibil, produsul care se regaseste in comanda dumneavoastra.

Atentie! Recomandam inspectarea coletului la receptie, in fata curierului, cat si inspectarea produselor la receptia coletului.

  • Toate produsele sunt verificate inainte de livrare si protejate impotriva potentialelor deteriorari din timpul transportului.
  • Ambalajul secundar (cutia in care se gaseste ambalajul primar al produsului daca, bineinteles, aceasta este practica producatorului), al carui scop este de a proteja ambalajul primar (cel care se gaseste in contact cu formula/ingredientele), poate suferi pe timpul transportului usoare deformari, acest fapt necostituind un motiv intemeiat de retur cu invocarea neconformitatii.  
  • Anticipand in mod rezonabil faptul ca depistarea unui inconvenient precum o dauna la nivelul ambalajului primar (ex. pierderea integritatii acestuia), nu poate fi trecuta cu vederea si, prin urmare, nu poate surveni mai mai tarziu de 2 zile (48h) de la data receptionarii coletului, va anuntam ca reclamatiile de acest tip primite dupa o perioada mai mare de decat cea mentionata anterior sunt analizate cu circumspectie iar in eventualitatea unor proceduri repetate de retur demarate de o aceeasi persoana acestea pot fi considerate abuzive. Ne rezervam dreptul de a refuza comenzile urmatoare.

 

Limitarea raspunderii

  • Acceptam doar retururi care ne privesc specificul de magazin online (ex. exercitarea dreptului de retragere din contract conform OUG nr.34/2014,faptul ca un client se poate razgandi dupa o achizitie online etc.),
  • Nu acceptam retururi motivate de nesatifacerea de catre produse a asteptarilor legate de beneficiile acestora, sau retururi motivate de cazuri extreme precum aparitia unor potentiale/posibile efecte adverse cauzate de produs. In acest caz producatorul este cel in masura de a solutiona problema, iar dumneavoastra trebuie sa va adresati unui medic, institutiilor pentru protectia consumatorului sau directiei de sanatate publica, cat si producatorilor.